Tafel reserveren Kamer boeken

Facebook

Medewerker Sales en Reserveringen

Wie zijn wij?

De Rousch is een gezellig familiebedrijf in Heerlen, met een breed aanbod aan horeca, van a la carte dineren, bruiloften, feesten tot aan vergaderingen. Met een restaurant, een brasserie, een bar, een prachtige binnenhof en een vijverterras zijn wij de perfecte locatie voor een culinaire avond.

In januari 2021 openden wij tevens Hotel de Rousch, waarmee ons horeca aanbod helemaal compleet is.

 

Wat zoeken we in jou?

Als medewerker sales en reserveringen ben jij mede verantwoordelijk voor het binnenhalen en verwerken van alle aanvragen die wij binnenkrijgen.

Dankzij jou halen we dagelijks nieuwe reserveringen binnen en draag jij zorg voor de uitwerking hiervan. De verantwoordelijkheid voor het maken van omzet, de opstart van Hotel de Rousch én het perfect uitwerken van reserveringen schrikt jou niet af. Sterker nog: dat motiveert jou om elke dag gasten met een glimlach bij ons terug te laten komen.

Je kunt makkelijk schakelen tussen verschillende werkzaamheden, zoals het aannemen van telefoon, het verwerken van reserveringen voor ons restaurant en zalen, het beantwoorden van e-mails of het afhandelen en oplossen van klachten.

Naast deze dagelijkse werkzaamheden voer je ondersteunend werk uit in de vorm van: website beheer, uitwerken menu's, maken menukaarten en veel meer.

 

Wat zoeken wij?

Wij zijn per direct op zoek naar een parttime of fulltime versterking van ons team.

Ervaring in de horeca is een pré en met name in combinatie met sales.

Voor deze functie zoeken wij een minimaal 24 uur en maximaal 38 uur per week.

In drukke periodes en/of vakantie periodes bevatten de werkzaamheden meer dan alleen reserveringen en sales werk: je zal dan bijspringen als receptioniste van ons hotel.

 

Wat zoeken wij in jou?

Je bent gastvrij en je krijgt energie van een tevreden gast. Bij voorkeur heb je ervaring in de horeca en met name binnen het vakgebied sales.

Jouw gestructureerde aanpak zorgt ervoor dat de administratie klopt en dat reserveringen tijdig worden behandeld en binnengehaald.

Je bent een aanpakker en dit zien wij doordat je pro actief het werk zoekt en oppakt.

 

Persoonlijke eigenschappen:

· Flexibel

· Gedreven in omzet maken

· Doorzettingsvermogen

· Pro-actief

· Creatief en leergierig, probleem oplossend denken

· Teamplayer en motiverend / inspirerend

· Efficiënt, kritisch en oplossingsgericht

· Stressbestendig

 

Wat ga je doen?

Je krijgt een zeer afwisselende baan, waarin je jezelf verder kunt ontwikkelen.

Je maakt deel uit ons snel groeiend bedrijf.

 

Jouw werkzaamheden bestaan met name uit:

• Sales and Banqueting

• Verwerken hotelreserveringen

• Verwerken van reserveringen voor de gast en t.b.v. interne instructies

• Binnenhalen van nieuwe klanten

• Telefoon beantwoorden

• E-mails beantwoorden

• Intern en extern relatiebeheer

• Algehele managementondersteuning en agendabeheer

• Overige officewerkzaamheden

 

Overige informatie:

Verwachte startdatum: zo spoedig mogelijk

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd (parttime is in overleg mogelijk)